Nuo 1993 m. padedame kurti namus, kuriuose norisi džiaugtis gyvenimu.

Image Alt

El. parduotuvės pirkimo-pardavimo sutartis

  /  El. parduotuvės pirkimo-pardavimo sutartis

 1.    Bendrosios nuostatos. 

 1.1.  Atvykdamas į elektroninės parduotuvės svetainę www.beola.lt (toliau – El.parduotuvė), ją naudodamasis bei įsigydamas prekes, pirkėjas sutinka su El.parduotuvės pirkimo-pardavimo sutarties (toliau – Sutartis) sąlygomis. 

1.2. Prekių pardavėjas ir svetainės valdytojas yra UAB “Beola“ (toliau – Pardavėjas), juridinio asmens kodas 121975387, registracijos adresas Vilniaus g. 12, veiklos adresas Pasažo skg. 12, Vilnius. 

1.3. Prekių pirkėjais gali būti visi veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo, o taip pat juridiniai asmenys, perkantys prekes asmeninio naudojimo tikslais (toliau – Pirkėjas). 

1.4. Ši Sutartis yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau kartu – Šalys) privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Šalių teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes El.parduotuvėje, o Pardavėjui – priimant ir vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą El.parduotuvėje. 

1.5. Sutartis tarp Šalių yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas El.parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo nustatytomis Sutarties sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Mokėti“. 

1.6. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Sutarties sąlygas. Pirkėjui apsiperkant El. parduotuvėje taikomos Sutarties sąlygos, galiojančios užsakymo pateikimo metu, todėl Pirkėjas  prisiimą visą atsakomybę, kiekvieną kartą naudojantis El.parduotuve bei darant  prekių, nurodytų El.parduotuvėje, įsigijimo sandorius, susipažinti ir kiekvieną kartą sekti Pardavėjo nustatytas Sutarties sąlygas ir galimus jų pakeitimus. 

1.7. Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Šalių, yra saugoma El. Parduotuvėje, vadovaujantis El.parduotuvės asmens duomenų apsaugos nuostatomis, esančiomis neatskiriama Sutarties dalimi, ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinę apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais. 

2.     Pirkėjas, pirkėjo teisės ir įsipareigojimai. 

2.1. Pirkėjas, laikydamasis šios Sutarties sąlygų, turi teisę įsigyti prekes iš El. parduotuvės. 

2.2. Pirkėjas įsigyti prekes gali užsiregistruodamas prie El.parduotuvės svetainės www.beola.lt arba įsigydamas prekes be registracijos. Registruotui ir neregistruotui Pirkėjui be išimties yra taikomos šios Sutarties sąlygos, todėl Pirkėjas privalo su jomis susipažinti ir jų laikytis. 

2.3. Registruotas Pirkėjas El.parduotuvėje siūlomas prekes gali įsigyti tik tuo atveju, jeigu registracijos anketoje suvedęs reikalaujamus asmeninius duomenis, susikurs asmeninę paskyrą (profilį). Šios paskyros pagrindu, prisijungus prie El.parduotuvės, Pirkėjas turės galimybę pateikti dominantį užsakymą ir įsigyti norimas prekes. 

2.4. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos anketoje pateiktų duomenų teisingumą, tikslumą ir išsamumą. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje nurodyti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Neatnaujinus registracijos duomenų, Atsakomybė už netinkamą savo įsipareigojimų vykdymą tenka Pirkėjui. 

2.5. Neregistruotas vartotojas prekes įsigyja pateikdamas asmeninius duomenis, būtinus Sutarčiai sudaryti, tačiau nesusikurdamas asmeninės paskyros (profilio).   

2.6.  Pirkėjas turi teisę atsisakyti pateikto užsakymo Pardavėjui iki tol, kol negauna iš Pardavėjo pranešimo apie prekių išsiuntimą Pirkėjo nurodytų adresu. 

2.7. El.parduotuvėje įsigytos tinkamos kokybės prekės yra negrąžinamos. Pirkėjas šia Sutartimi patvirtina, kad yra susipažinęs, jog tinkamos kokybės maisto prekės ir kosmetika pagal LR Vyriausybės patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles yra nekeičiamos ir negrąžinamos. 

2.8. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už užsakytas prekes. 

2.9. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pristatoma pažeistoje pakuotėje, jeigu gautos neužsakytos prekės arba netinkamas prekių kiekis. 

2.10. Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, priimdamas prekę siuntos pristatymo dokumente privalo nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tą Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui arba pašto darbuotojui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių kokybės, kuri susijusi su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente. 

2.11. Bet koks turinys paskelbtas El.parduotuvėje yra saugomi autorių ar kitomis intelektinės nuosavybės teisėmis, ir, esant pažeidimui, atitinkamai ginami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, todėl Pirkėjas  įsipareigoja intelektinės nuosavybės objektų nenaudoti komerciniais tikslais ar bet kokiais kitais tikslais. 

3. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai. 

3.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, tačiau Pardavėjas nelaikomas atsakingas, jeigu El.parduotuvė dėl nuo Pardavėjo priklausančių ar nepriklausančių priežasčių būtų neprieinama tam tikru laikotarpiu. 

3.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo pasirinktu būdu per nustatytą laikotarpį Lietuvos Respublikos teritorijoje, atsižvelgiant į šios Sutarties 5 skyriaus nuostatas, reglamentuojančias prekių pristatymą.   

3.3. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui kokybišką ir teisingą informaciją apie prekes. 
3.4. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo El. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis El. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją. 

3.5. Pardavėjas turi teisę keisti prekių charakteristikas ir kitą susijusią informaciją apie parduodamų prekių pobūdį be jokio išankstinio įspėjimo Pirkėjui, todėl Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, jeigu, prieš atliekant užsakymą, dar kartą nebuvo pasidomėta išsirinktų prekių aprašais. 

3.6. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Sutarties sąlygas. Pirkėjui apsiperkant El. parduotuvėje taikomos Sutarties sąlygos, galiojančios užsakymo pateikimo metu, todėl Pirkėjas  prisiimą visą atsakomybę, kiekvieną kartą naudojantis El.parduotuve bei darant prekių, nurodytų El.parduotuvėje, įsigijimo sandorius, susipažinti ir kiekvieną kartą sekti Pardavėjo nustatytas Sutarties sąlygas ir galimus jų pakeitimus 

4. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai. 

4.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, atsižvelgiant į šios Sutarties 3.1. punktą. 

4.2. Prekių kainos El. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM. 
4.3. Prekių pasiūloje yra rodomos visos prekės, kuriomis prekiauja Pardavėjas. Jei kažkurios prekės Pardavėjas tam tikru momentu neturi, įsidėti tokios prekės į krepšelį tuo metu negalima (nėra mygtuko “Pirkti”). 

4.4. Suformavus užsakymą ir jį apmokėjus į nurodytą Pirkėjo elektroninio pašto adresą atsiunčiamas užsakymo patvirtinimas. 

4.5. Apmokėti už prekes galima per mokėjimų platformą Paysera arba bankiniu pavedimu. Jei Pirkėjas pageidauja mokėti grynaisiais pinigais atsiimant prekes, jis turi informuoti apie tai Pardavėją elektroniniu paštu lukas@beola.lt. Ši paslauga Pirkėjui yra mokama ir kainuoja tiek, kiek tuo metu yra nustatyta kurjerio tarnybos arba pašto įkainiuose, todėl Pirkėjas visada turi atkreipti dėmesį į pristatymo įkainius. 

4.6. Pasirinkus atsiskaitymą banko pavedimu, Pirkėjui atsiunčiama sąskaita apmokėjimui. Prekės yra pradedamos ruošti išsiuntimui, kai pinigai yra gaunami į Pardavėjo sąskaitą. Jei Pirkėjas per 5 dienas neapmoka gautos sąskaitos, sąskaita ir užsakymas yra anuliuojami ir laikoma, kad pirkimų-pardavimo sutartis yra nesudaryta. 

4.7. Prekes Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti per 1-3 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo arba nuo Pardavėjo patvirtinimo gavimo, kad buvo gautas Pirkėjo pranešimas apie tai, kad Pirkėjas pageidauja už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais, atsižvelgiant į Sutarties 4.5. punktą. Jei dėl kažkokių priežasčių Pardavėjas negali išsiųsti prekių per nustatytą laikotarpį, jis turi informuoti apie tai Pirkėją ir suderinti su Pirkėju numatomą pristatymo terminą. Jei Pardavėjo siūlomas pristatymo terminas Pirkėjo netenkina, Pardavėjas turi nedelsiant grąžinti sumokėtus pinigus Pirkėjui. 

5. Prekių pristatymas. 

5.1. Prekės gali būti pristatomos paštu, per kurjerį arba atskirais atvejais į paštomatą. 

5.2. Pasirinkus prekių pristatymą per kurjerį yra taikomi apribojimai, nustatyti Sutarties 5.4., 5.5. punktuose. 
5.3. Pasirinkus pašto paslaugas, kaip prekės pristatymo būda, prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje. Prekės siunčiamos registruota nepirmenybine pašto siunta. Prekių pristatymas paštu nemokamas. Siuntimas paštu gali užtrukti nuo 1 iki 5 darbo dienų nuo prekių perdavimo paštui. 
5.4. Per kurjerį prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Pristatymas per kurjerį yra nemokamas. Per kurjerį prekės pristatomos pirkimo metu nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas po jų išsiuntimo. 

5.5. Į Kuršių Neriją prekės per kurjerį nepristatomos. Ši informacija Pirkėjui yra pateikiama pasirenkant pristatymo būdą. Jei visdėlto Pirkėjas pasirinktų pristatymą į Kuršių Neriją per kurjerį, tokia pirkimo-pardavimo sutartis būtų laikoma negaliojančia, prekės nebūtų išsiųstos, o sumokėti pinigai būtų grąžinti Pirkėjui.  
5.6. Pirkėjui pageidaujant, prekės gali būti pristatomos į paštomatą. Pristatymo būdo pasirinkimo metu Pirkėjas yra informuojamas, kad prekių tinkamiausia laikymo temeratūra yra +5-+25 ºC. Pasirinkęs pristatymą į paštomatą, Pirkėjas prisiima riziką dėl prekių laikymo sąlygų po jų gavimo į paštomatą. Pirkėjui pasirinkus šį pristatymo būdą, Pardavėjas primygtinai rekomenduoja kaip įmanoma greičiau atsiimti į paštomatą gautas prekes. Pristatymas į paštomatą yra nemokamas.Į paštomatą prekės pristatomos sekančią darbo dieną po jų išsiuntimo. 

5.7. Pirkėjas privalo įsitikinti, kad nurodė tikslų ir pilną pristatymo adresą. Neteisingai nurodžius pristatymo adresą, prekių grąžinimui bei pakarotiniam siuntimui patirtos išlaidos tenka Pirkėjui. 

5.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nepristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo ar trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. 

6. Prekių kokybė, grąžinimas ir keitimas. 

6.1. El. parduotuvėje yra parduodamos tik kokybiškos, originalios ir teisingai paženklintos prekės. 
6.2. Kiekvienos El. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys ir charakteristikos nurodomi prie prekės esančiame prekės aprašyme. 

6.3. Pardavėjas yra atsakingas, kad visos El.parduotuvėje parduodamos prekės atitiktų joms teisės aktais keliamus reikalavimus. 

6.4. Pagal LR Vyriausybės patvirtintas mažmeninės prekybos taisykles, tinkamos kokybės maisto prekės ir kosmetika yra negrąžinamos ir nekeičiamos. 

6.5. Nutraukti pateiktą užsakymą Pirkėjas gali tik iki tol, kol gauna Pardavėjo patvirtinimą apie prekių išsiuntimą. 

6.6. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių trūkumus, prekių pažeidimus ar prekių praradimus, atsiradusius dėl trečiųjų asmenų veiksmų ar neveikimo. Pardavėjo atsakomybės ribos taip pat neapima dėl netinkamo prekių naudojimo atsiradusių prekių trūkumų. 

6.7. Prekė laikoma tinkamos kokybės, jei ji atitinka elektroninėje parduotuvėje pateiktą prekės charakteristiką, jei nepažeista prekės pakuotė ir jei nėra pakitusi prekės išvaizda. 

6.8. Jei Pirkėjas gavo netinkamos kokybės prekę, jis turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties bei atgauti sumokėtus pinigus. 

6.9. Gavęs netinkamos kokybės prekę Pirkėjas, turi pranešti apie tai Pardavėjui per 14 dienų elektroniniu paštu lukas@beola.lt arba telefonu +370 699 29 281.  Pranešime pirkėjas turi nurodyti prekės pavadinimą, įsigijimo PVM sąskaitos faktūros numerį, savo vardą, pavardę bei pastebėtus prekės trūkums. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų pateikimą pranešime. 

6.10. Gavęs raštišką pranešimą, Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju per 3 darbo dienas. 
6.11. Jei Pirkėjas pasirenka grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus, Pardavėjas pinigus grąžins į sąskaitą, iš kurios buvo mokėta, per 3 (tris) dienas nuo pranešimo gavimo. Jeigu netinkamos kokybės prekės priėmimo metu Pardavėjas neturi reikiamos grąžinti pinigų sumos, jie turi būti grąžinti vartotojui ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) dienų nuo prekės priėmimo, jeigu Pardavėjas ir Pirkėjas nesusitaria kitaip. Jei bus patirtos prekės grąžinimo išlaidos, Pardavėjas kompensuos jas pateikus išlaidas įrodančio dokumento kopiją. 

6.12. Jei Pirkėjas pasirenka, kad netinkamos kokybės prekė būtų pakeista tokia pačia tinkamos kokybės preke, Pardavėjas privalo pristatyti prekę savo sąskaita. 

6.13. Jei Pirkėjo netenkina pasiūlytas problemos sprendimo būdas arba (ir) Pirkėjas nesusitaria su Pardavėju kitaip, jis turi galimybę pateikti prašymą arba skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą elektroninių ginčų sprendimo platformoje. 

7. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė. 

7.1.  Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia El.parduotuve. 

7.2. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų pirkimų metu, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo. 

7.3. Pirkėjo prisijungimo duomenys yra Pirkėjo privati informacija, už kurios išsaugojimą ir saugumą yra atsakingas Pirkėjas, todėl Pirkėjas įsipareigoja juos saugoti paslaptyje ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims. Atsižvelgiant į tai, jei El.parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju. 
7.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su El.parduotuvės pirkimo-pardavimo Sutarties nuostatomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. 
7.5. Jei Pardavėjo El.parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja. 

7.6. Pardavėjas naudojasi trečiųjų asmenų prekių pristatymo paslaugomis. Tretieji prekių pristatymo paslaugas tiekiantis asmenys vadovaujasi savo pačių nustatytomis taisyklėmis bei sąlygomis, todėl Pardavėjas nereguliuoja šių paslaugų teikėjų rodomo turinio ar teikiamų paslaugų ir nėra atsakingas už šių paslaugų teikėjų veiksmus ar neveikimą ir su tuo susijusių pasekmių atsiradimą, tretiesiems asmenimis vykdant pavestų paslaugų užsakymą. 

7.7. Pardavėjo veikla neapima jokių finansinių, mokėjimo ar su tuo susijusių piniginių operacijų, todėl kiekvieną kartą, kai už įsigytas prekes Pirkėjas atlieka mokėjimą Pardavėjui, Pirkėjas naudojasi trečiųjų šalių paslaugomis. Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus ar neveikimą, ir iš to atsirandančias galimas pasekmes. 

7.8. Bet kokia žala ar nuostoliai, atsiradę ir susiję su trečiųjų asmenų, įskaitant, bet neapsiribojant prekių pristatymo tarnybų vykdomų paslaugų teikimu, nėra pagrindas Pardavėjo atsakomybei kilti. Atsižvelgiant į tai, Pirkėjas turi pareigą susipažinti su trečiųjų asmenų reglamentuojamomis paslaugų suteikimo ir vykdymo taisyklėmis, sąlygomis ir kita būtina informacija, ir prisiima atsakomybę tinkamai ir pagal nurodymus vadovautis ja. 

7.9. Pretenzijos, skundai, reikalavimai, kaltinimai, pastebėjimai, klausimai ar pasiteiravimai dėl trečiųjų šalių teikiamų paslaugų suteikimo, vykdymo ar bet kurių kitų veiksmų ar neveikimo, nėra Pardavėjo priimami, nagrinėjami, atsakinėjami ir nepatenka į Pardavėjo atsakomybės ribas, todėl turi būti tiesiogiai adresuojami ir pateikiami konkrečias paslaugas teikiantiems tretiesiems asmenimis.  

7.10. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius. 

8. Asmens duomenų apsauga. 

8.1.Asmens duomenų valdytojas yra Pardavėjas UAB BEOLA, juridinio asmens kodas 121975387, registracijos adresas Vilniaus g. veiklos adresas Pasažo skg. 12, Vilnius. 
8.2. Asmens duomenų valdytojas laikosi Lietuvos Respublikos duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų ir yra užsiregistravęs asmens duomenų valdytojų valstybės registre, duomenų valdytojo numeris – P7981.  
8.3. Duomenų valdytojas Pirkėjo asmens duomenis tvarko el.prekybos sutarties sudarymo ir vykdymo bei  tiesioginės rinkodaros vykdymo  tikslu. 
8.4. Sudarydamas pirkimo sutartį Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi tinkamo pirkimo sutarties įvykdymo tikslu. 
8.5. Sutikdamas gauti naujienalaiškius, Pirkėjas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu.  
8.6. Naujienlaiškio prenumeratos Pirkėjas gali atsisakyti bet kuriuo metu paspaudęs nuorodą gautume naujienlaiškyje ar elektroninio pašto adresu lukas@beola.lt  parašęs žinutę „nebesiųsti naujienlaiškio”. 
8.7. Jokie Pirkėjo asmens duomenys nėra perduodami į trečiąsias šalis, išskyrus: 

8.7.1. Pirkėjo asmens duomenys yra perduodami prekių pristatymo paslaugas teikiančioms įmonėms, jeigu Pirkėjas pateikė užsakymą Pardavėjui ir prekės turi būti pristatytos Pirkėjui 

8.7.2. Buhalteriniai dokumentai (sąskaitos) su asmens duomenimis yra perduodami apskaitos įmonei. 

8.7.3.Elektroninio pašto adresai yra perduodami naujienlaiškių siuntimo paslaugas teikiančioms įmonėms, jeigu Pirkėjas pageidauja gauti Pardavėjo naujienlaiškius.  

8.7.4. Kitais atvejais, kada tai privaloma pagal įstatymus 
8.8. Pirkdamas prekes užsiregistruodamas arba be registracijos Pirkėjas turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.  
8.10. Užsiregistravusių prie Parduotuvės internetinės svetainės Pirkėjų asmens duomenys yra saugomi 2 (du) metus nuo paskutinio pasinaudojimo el. parduotuves www.beola.lt paskyra. Neužsiregistravusių prie Parduotuvės internetinės svetainės, tačiau pareiškusių valią gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus Pirkėjų asmens duomenys yra saugomi 1 (vienerius) metus nuo Pirkėjo pareikšto atsisakymo (tiesioginės rinkodaros prenumeratos atšaukimo) gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus. 
8.11. Pirkėjas turi teisę susipažinti su informacija, susijusia su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu, turi teisę reikalauti šiuos duomenis ištaisyti, turi teisę reikalauti nutraukti asmens duomenų tvarkymą ir teisę reikalauti „pamiršti“ Pirkėją. Pirkėjas turi atsiųsti laisvos formos prašymą Pardavėjui elektroniniu paštu lukas@beola.lt . 
8.12. Pirkėjo teises įgyvendinantys veiksmai bus atlikti ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo kreipimosi dienos. Jeigu Pirkėjo duomenų tvarkymo veiksmai neprieštarauja teisės aktams, reguliuojantiems Pardavėjo veiklą, norinčiam susipažinti su savo asmens duomenis Pirkėjui, jie neatlyginamai gali būti teikiami ne dažniau nei kartą per kalendorinius metus. 
8.13. Pirkėjas, užsiregistruodamas El.parduotuvėje, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų. 
8.14. Pardavėjas nerenka ir netvarko jokių su mokėjimais susijusių duomenų. Visas mokėjimų operacijas ir su jomis susijusius duomenis tvarko UAB “Paysera LT”, arba, mokant pavedimu, Pirkėjo bankas. 
8.15. Pardavėjas El.parduotuvėje naudoja slapukus – trumpus tekstinius failus, kuriuos Pirkėjo sutikimu, patalpiname Pirkėjo galiniame įrenginyje tam, kad būtų išsaugotas Internetinėje svetainėje suformuotas Jūsų elektroninis apsipirkimo krepšelis bei Pirkėjo autentifikavimo tikslu. Pirkėjo privati informacija, saugoma Pirkėjo galiniame įrenginyje, yra žinoma tik Pirkėjui ir Pardavėjas jokiais įmanomais būdais, patalpindamas slapukus Pirkėjo galiniame įrenginyje, neturi prieigos prie Pirkėjo privačios informacijos. 
8.16. Siekiant užkirsti kelią nesankcionuotai prieigai arba neteisėtam asmens duomenų pasisavinimui bei apsaugoti surinktą informaciją apie Pirkėją, Pardavėjas yra įdiegęs tinkamas fizines, elektronines ir valdymo priemones. 
8.17. Duomenų saugumui jų siuntimo metu užtikrinti įmonė naudoja SSL protokolą. 
8.18. Pardavėjas laikosi Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą.  

9. Rinkodara ir informacija. 

9.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti El. parduotuvėje įvairias akcijas. 

9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento. 

9.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia pirkimų metu nurodytu elektroniniu paštu. 
9.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo El. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais. 

9.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų. 

10. Baigiamosios nuostatos. 

10.1. Ši El.parduotuvės Sutartis sudaryta vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais. 
10.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šios Sutarties vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus išspręsti ginčo aukščiau nurodytu būdu, jis gali būti sprendžiamas naudojantis Europos Komisijos prižiūrima Elektronine ginčų sprendimo sistema https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT] arba vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.